Tudnivalók, Általános Szerződési Feltételek (Á.Sz.F.) ...
Általános rendelkezések
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában illetve telefonon kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
Üzemeltetői adatok
Cégnév: Kisgépcentrum Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság.
Székhely: 2030 Érd, Fehérvári út 63-65.
Telephely: 2030 Érd, Fehérvári út 63-65.
Adószám: 12339657-2-13
Uniós adószám: HU-12339657
Cégjegyzékszám: 13-09-078347, bejegyezve a Pest Megyei Bíróság, mint Cégbíróság által.
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: kisgep@kisgepcentrum.hu
Telefonos elérhetőség: (23) 365-727
Kapcsolattartó neve: Tóth Attila
Fogyasztói kifogások megtételének helye: 2030 Érd, Fehérvári út 63-65.
A Bérleti szerződés
1. Ezen szerződés alapján a Kisgépcentrum Kft. (Érd, Fehérvári út 65.) továbbiakban: Bérbeadó, a bérbe vevő (továbbiakban: Bérlő) időleges használatába adja a Bérleti szerződésben megnevezett üzemképes, tiszta állapotban lévő bérleti tárgyat. A Bérlő a megnevezett gépek illetve szerszámok hiánytalan átvételét a Bérleti szerződés aláírásával elismeri, azokért teljes anyagi felelősséget vállal.
2. A Bérbeadó jogosult a Bérlőnek a Bérleti szerződésben foglalt azonosító adatainak és egyéb utolérhetőségének hitelt érdemlően bizonyító hivatalos iratok betekintésébe és ezen adatok szerződésbeli rögzítésére. A Bérleti szerződés előfeltétele, hogy a Bérlő ehhez hozzájárulását adja. A Bérbeadó a Bérlő adatait titkosan kezeli, azok használatát csak a Bérlő hozzájárulásával alkalmazza és harmadik személynek nem adja ki. A Bérbeadó az eszköz/eszközök átadása előtt jogosult letéti díjat (kauciót) kérni, melyet az eszköz/eszközök hibátlan visszaszolgáltatásakor visszafizet annak aki a gépet visszahozta.
3. A bérleti idő a Bérleti szerződésben meghatározott időpontig áll fenn, mely időszakra a kölcsönzési díj előre fizetendő. A megállapított napi bérleti díj 24, a fél napi 12 órás időtartamra szól, mely lejárta után 1 órás türelmi idő figyelembevételével, újabb fél napi, 4 órás késés után teljes napi díjat kell megfizetni. A Bérlő jogosult a bérleti díjnak a lejárat napján történő újabb befizetésével a szerződést meghosszabbítani. A kifizetett bérleti idő lejártával a Bérlő köteles a bérelt tárgyat üzemképes, tiszta állapotban visszaszállítani. A Bérlő fizetési kötelezettsége mindaddig fennáll, amíg a kibérelt eszközt/eszközöket a bérlés helyszínén vissza nem szolgáltatja.
4. A bérleti viszony fennállása alatt a Bérlő köteles saját költségén gondoskodni a bérleti tárgy karbantartásáról és megőrzéséről (Ptk. 427.§.1. bekezdés illetve a KLÉSZ 29.§.). A Bérlő a bérelt tárgyat a szóbeli és kezelési utasításoknak megfelelően rendeltetésszerűen használhatja. Felelős minden olyan kárért, amely a nem rendeltetés szerinti használat következménye. Meghibásodás vagy rongálás esetén a Bérlő köteles a Bérbeadót azonnal tájékoztatni és a bérleti tárgy kölcsönző boltba való haladéktalan visszaszállításáról gondoskodni. Ha a bérleti tárgy Bérlőnek felróható okból hibásodik meg, a Bérlő köteles a javítási költséget megtéríteni. Késedelmes visszaszállítás esetén a Bérlő a bérleti díjat a visszaszolgáltatás időpontjáig köteles megfizetni. A késedelmes megfizetést a jegybanki alapkamat 2-szeresét kitevő késedelmi kamat terheli.
5. A Bérlő a bérleti tárgyon javítást nem végezhet. A bérleti tárgy megbontása esetén a Bérlőt teljes anyagi felelősség terheli. Ha a bérleti tárgy a Bérlőnek felróható okból meghibásodik a Bérlő köteles a javítási költségeket és az egyéb igazolt kárt megtéríteni.
6. Ha a Bérlő a bérleti idő lejártakor a bérleti tárgyat a bérbeadó írásbeli felszólítása ellenére sem szolgáltatja vissza, a Bérbeadó jogosult azt a Bérlőtől elszállítani. A kiszállással és szállítással kapcsolatban felmerült költségek a Bérlőt terhelik.
7. Ha a bérleti tárgy visszaszolgáltatása meghiúsul, illetőleg elvész vagy használhatatlanná válik a Bérlő köteles a hátralék befizetésén túl a bérleti tárgy forgalmi illetve mindenkori beszerzési értékét megfizetni.
8. A Bérbeadó jogosult a Bérleti szerződés azonnali felmondására abban az esetben: - Ha a Bérlő a bérleti díjjal több, mint 5 napig hátralékban van. - Ha a Bérlő a szerződésben vállalt kötelezettségeit megszegi különösen, ha a bérelt tárgyat nem megfelelően kezeli. - Ha más körülményekből kiderül, hogy a Bérlő a vállalt kötelezettségeit nem tudja teljesíteni.
9. A bérbevevő a gép használatáról munkavédelmi és biztonságtechnikai tájékoztatást kapott, mely alapján a nevezett gépet a bérlő kipróbálta, amit a szerződés aláírásával igazol.
10. A Bérleti szerződés fennállása alatt a bérleti tárgy másra nem ruházható át, nem idegeníthető el, és nem terhelhető meg. A készülék értékesítése, elzálogosítása esetén a Bérbeadó feljelentést tesz az illetékes rendőri szervnél.
11. Jelen Bérleti szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvben foglaltak az irányadóak. A szerződésből származó per esetén a Pesti Központi Kerületi Bíróság a kizárólagos illetékes.
12. Nevezett kezes(ek) egyetemleges felelősséget vállalnak Bérlő kötelezettségeivel kapcsolatban. Bérlő a bérleti szerződés megkötésekor balesetvédelmi tájékoztatást kapott, balesetért Bérbeadó felelősséget nem vállal.
A szerviz-szerződés
A Kisgépcentrum Kft. (továbbiakban: Vállalkozás) és a Megrendelő közötti, a szervizelésre vonatkozó egyedi, vállalkozási szerződés akkor jön létre, amikor a Vállalkozás által elvégzendő feladatokban a felek megállapodtak és a Vállalkozás által eszerint megadott árajánlatot a Megrendelő elfogadta.
A Vállalkozás a szervizelést jellemzően a telephelyén végzi, ám ha a meghibásodott gép vagy gépek szállítása válik szükségessé, úgy arról a Megrendelő köteles gondoskodni. A Megrendelő erre irányuló igénybejelentése esetén a Vállalkozás is vállalja a szállítást külön díjazás ellenében. Ez esetben a meghibásodott gép(ek) szállításra való felkészítését a Megrendelő köteles elvégezni. A szervizelést követően a gép(ek) Megrendelőnek történő visszaszállítására a felek között előzetesen, telefonon egyeztetett időpontban kerül sor a Vállalkozás által. A Megrendelő hibájából meghiúsult szállítás többletköltségeit a Megrendelő viseli.
SZERVÍZDÍJAK:
• Bevizsgálási díj:
A szervizelésre beszállított gép hibafeltárása, illetve a hibafeltárást követő szakértői vélemény a a bevizsgált gép típusának/kategóriájának függvényében történő díjazása, beleértve a rezsióradíj időarányosan megállapított összegét is. A bevizsgált gép kategorizálását a Kisgépcentrum Kft. egyoldalúan jogosult megállapítani.
Az egyes géptípusok/kategóriák, illetve ezek bevizsgálási díjai:
B1) 2.000 Ft. (bruttó)
B2) 5.000 Ft. (bruttó)
B3) 10.000 Ft. (bruttó)
B4) 15.000 Ft. (bruttó)
Amennyiben Megrendelő a gép javítását nem kéri, úgy a gépet szétszerelt állapotban adjuk vissza (lásd még selejtezési díj). Megrendelő kérésére külön díj ellenében a gépet összeszereljük.
• Rezsióradíj: 4.000 Ft. (nettó)
• Selejtezési díj jegyzőkönyvvel: 2.500 Ft. (bruttó)
A selejtezési díj csak akkor kerül felszámításra, ha a javítás költsége, vagy egyéb okok miatt a Megrendelő úgy dönt hogy nem kéri a javítást.
• Géptisztítási díj:
A géptisztítási díj abban az esetben kerül megállapításra, ha azt a Megrendelő kifejezetten kéri. Ellenkező esetben a szervizelt gépet tisztítás nélkül (kivéve a gép helyes működéséhez szükséges elengedhetetlen tisztítást), a gép átvételekor rögzített állapotban adjuk át. A tisztítás díja a gépen elvégzendő tisztítás nehézségétől függően változhat, ezért ennek összegét egyedi megállapodás alapján Megrendelővel közösen állapítjuk meg.
• Raktározási díj: 300 Ft./nap (nettó)
A Kisgépcentrum Kft. a szervizelt gépet a javítást vagy selejtezést (lásd: Selejtezési díj), illetve a Megrendelő kiértesítését követően 5 munkanapig díjmentesen tárolja. A raktározási díj akkor kerül megállapításra, ha a Megrendelő a meghatározott ideig a szervizelt/selejtezett gépet nem szállítja el. A szervízbe behozott gépeket a javítástól/selejtesétől számított maximum 2 hónapig tároljuk, utána értékesítjük, illetve selejtezzük.
• Szállítási díj:
Nagyobb terjedelmű, vagy össztömegű gép esetében kerül felszámításra, ha a szállítást a Megrendelő nem tudja megoldani, vagy ha a helyszíni javítást nem kéri, vagy egyéb okokból a Vállalkozás nem képes a helyszíni szervizelésre, és a gép el,- illetve visszaszállítását a Megrendelő kéri. A szállítási díj a távolság, illetve az üzemagyagárak függvényében változhat, ennek mindenkori pontos összegéről kérjük érdeklődjön kollégáinktól!
• Jegyzőkönyv díja: 1.000 Ft. (bruttó)
Amennyiben a gép Megrendelőnek történő kiadásakor a munkalap eredetni példánya nem kerül bemutatásra. Ebben az esetben Megrendelő aláírásával igazolja személyazonosságát a jegyzőkönyv kiadását illetően, valamint hogy a megadott adatai a valóságnak megfelelnek, a korábban kiállított munkalapon szereplő személy/cég nevében meghatalmazással jár el (melyet a jegyzőkönyvhöz csatolunk), és a fenti munkalapszámon szereplő gépet javított/selejtezett állapotban átvette. A jegyzőkönyv a korábban kiállított munkalapot érvényteleníti. A Megrendelő a Kisgépcentrum Kft. kérésére köteles adatai ellenőrzése céljából személyi okmányai bemutatására, ennek megtagadása esetén a gépet nem áll módunkban átadni.
Online bejelentések feldolgozása
A főoldalon található „Online hibabejentés!” elnevezésű űrlapon elektronikusan elküldött bejelentésre a tőlünk telhető legrövidebb időn belül válaszolunk, az űrlapon a Megrendelő által megadott telefonszámon vagy e-mail üzenetben.
A bejelentések feldolgozása munkanapokon 7-16 óra között történik. A bejelentések feldolgozásaként megjelölt időszakon kívül is van lehetőség a bejelentések megtételére, de kérjük vegye figyelembe, hogy ha az a munkaidő lejárta után történik, bejelentésének feldolgozására legelőbb csak az azt követő munkanapon kerülhet sor.
Fizetési módok
A Vállalkozás a szervizfeladatok ellátását követően számlát állít ki, melynek kiegyenlítésére készpénzben, bankkártyával, vagy a Vállalkozás adatai között szereplő bankszámlaszámra történő átutalással/ befizetéssel kerülhet sor. Felhívjuk figyelmét arra, hogy a helyszíni szervíz munkák esetében amennyiben a kiszállási díj, a vállalkozói díj és az anyagköltség együttes összege a bruttó 50.000,- Forintot nem haladja meg, úgy annak kiegyenlítésére a helyszínen kizárólag készpénzben van lehetőség!
Elállás, felmondás joga
A megrendelő a szerződéstől a szerződés teljesítésének megkezdése előtt bármikor elállhat, ezt követően a teljesítésig a szerződést felmondhatja. A megrendelő elállása vagy felmondása esetén köteles a vállalkozónak a díj arányos részét megfizetni és a szerződés megszüntetésével okozott kárt megtéríteni azzal, hogy a kártalanítás a vállalkozói díjat nem haladhatja meg.
Hibás teljesítés
A Vállalkozás mentesül a hibás teljesítés jogkövetkezményei alól, ha a hiba a Megrendelő által adott
a) anyag alkalmatlanságára vagy hibájára;
b) adat hiányosságára vagy hibájára; vagy
c) utasítás célszerűtlenségére vagy szakszerűtlenségére vezethető vissza, és e körülményekre a Vállalkozás a Megrendelőt figyelmeztette.
A beépített alkatrész a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a jótállási igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.
Jótállás
A Vállalkozás kizárólag az általa beszerzett és beépített alkatrészekre és elvégzett munkára vállal garanciális javítást, melynek időtartama a javítás elvégzését, illetve a szervizelt gép Megrendelőnek történő átadását követően 3 hónap.
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett Vállalkozás kötelezettségének a Megrendelő felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
Panaszok intézése
A Vállalkozás a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, a Vállalkozás adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. A Vállalkozó a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra a Vállalkozás elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. A Vállalkozóval kötött szerződésből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között rendezendők, melyre mind a Megrendelő, mind a Vállalkozó kötelezik magukat. Amennyiben a békés rendezésre tett kísérletek nem vezetnek eredményre, úgy a felek a jogviszonyból származó igényeiket bírósági úton érvényesíthetik.
Adatkezelés
Ügyfeleink a szerviz munkalap, illetve a bérleti szerződés aláírásával elismerik, hogy az Adatkezelési tájékoztatót (GDPR) elolvasták, és személyes adataik kezeléséhez hozzájárulnak. Az adatkezelésre vonatkozó tájékoztató az alábbi linken, a Vállalkozás honlapján érhető el: https://kisgepcentrum.hu/contacts-2/adatvedelem
Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény) rendelkezései az irányadók. Amennyiben a szolgáltatással kapcsolatosan további kérdése merülne fel, úgy a Vállalkozás adatai között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni velünk a kapcsolatot!
A Bérleti szerződés
1. Ezen szerződés alapján a Kisgépcentrum
Kft. (Érd, Fehérvári út 65.) továbbiakban: Bérbeadó, a
bérbe vevő (továbbiakban: Bérlő)
időleges használatába adja a Bérleti szerződésben megnevezett üzemképes, tiszta
állapotban lévő bérleti tárgyat. A Bérlő a megnevezett gépek illetve szerszámok
hiánytalan átvételét a Bérleti szerződés aláírásával elismeri, azokért teljes
anyagi felelősséget vállal.
2. A Bérbeadó
jogosult a Bérlőnek a Bérleti szerződésben foglalt azonosító adatainak és egyéb
utolérhetőségének hitelt érdemlően bizonyító hivatalos iratok betekintésébe és
ezen adatok szerződésbeli rögzítésére. A Bérleti szerződés előfeltétele, hogy a
Bérlő ehhez hozzájárulását adja. A Bérbeadó a Bérlő adatait titkosan kezeli,
azok használatát csak a Bérlő hozzájárulásával alkalmazza és harmadik
személynek nem adja ki. A Bérbeadó az eszköz/eszközök átadása előtt jogosult
letéti díjat (kauciót) kérni, melyet az eszköz/eszközök hibátlan
visszaszolgáltatásakor visszafizet annak aki a gépet visszahozta.
3. A bérleti
idő a Bérleti szerződésben meghatározott időpontig áll fenn, mely időszakra a
kölcsönzési díj előre fizetendő. A megállapított napi bérleti díj 24, a fél
napi 12 órás időtartamra szól, mely lejárta után 1 órás türelmi idő
figyelembevételével, újabb fél napi, 4 órás késés után teljes napi díjat kell
megfizetni. A Bérlő jogosult a bérleti díjnak a lejárat napján történő újabb
befizetésével a szerződést meghosszabbítani.
A kifizetett bérleti idő lejártával a Bérlő köteles
a bérelt tárgyat üzemképes, tiszta állapotban visszaszállítani.
A Bérlő fizetési kötelezettsége mindaddig fennáll, amíg a kibérelt
eszközt/eszközöket a bérlés helyszínén vissza nem szolgáltatja.
4. A bérleti
viszony fennállása alatt a Bérlő köteles saját költségén gondoskodni a bérleti
tárgy karbantartásáról és megőrzéséről (Ptk. 427.§.1. bekezdés illetve a KLÉSZ 29.§.). A Bérlő a bérelt tárgyat a szóbeli és kezelési
utasításoknak megfelelően rendeltetésszerűen használhatja. Felelős minden olyan
kárért, amely a nem rendeltetés szerinti használat következménye. Meghibásodás
vagy rongálás esetén a Bérlő köteles a Bérbeadót azonnal tájékoztatni és a
bérleti tárgy kölcsönző boltba való haladéktalan visszaszállításáról
gondoskodni. Ha a bérleti tárgy Bérlőnek felróható okból hibásodik meg,
a Bérlő köteles a javítási költséget megtéríteni. Késedelmes
visszaszállítás esetén a Bérlő a bérleti díjat a visszaszolgáltatás időpontjáig
köteles megfizetni. A késedelmes megfizetést a jegybanki alapkamat
2-szeresét kitevő késedelmi kamat terheli.
5. A Bérlő a
bérleti tárgyon javítást nem végezhet. A bérleti tárgy megbontása esetén a
Bérlőt teljes anyagi felelősség terheli. Ha a bérleti tárgy a Bérlőnek felróható
okból meghibásodik a Bérlő köteles a javítási költségeket és az egyéb igazolt
kárt megtéríteni.
6. Ha a Bérlő
a bérleti idő lejártakor a bérleti tárgyat a bérbeadó írásbeli felszólítása
ellenére sem szolgáltatja vissza, a Bérbeadó jogosult azt a Bérlőtől
elszállítani. A kiszállással és szállítással kapcsolatban felmerült költségek a
Bérlőt terhelik.
7. Ha a
bérleti tárgy visszaszolgáltatása meghiúsul, illetőleg elvész vagy
használhatatlanná válik a Bérlő köteles a hátralék befizetésén túl a bérleti
tárgy forgalmi illetve mindenkori beszerzési értékét megfizetni.
8. A Bérbeadó
jogosult a Bérleti szerződés azonnali felmondására abban az esetben: - Ha a
Bérlő a bérleti díjjal több, mint 5 napig hátralékban van. - Ha a Bérlő a
szerződésben vállalt kötelezettségeit megszegi különösen, ha a bérelt tárgyat
nem megfelelően kezeli. - Ha más körülményekből kiderül, hogy a Bérlő a vállalt
kötelezettségeit nem tudja teljesíteni.
9. A bérbevevő a
gép használatáról munkavédelmi és biztonságtechnikai tájékoztatást kapott, mely
alapján a nevezett gépet a bérlő kipróbálta, amit
a szerződés aláírásával igazol.
10. A Bérleti
szerződés fennállása alatt a bérleti tárgy másra nem ruházható át, nem
idegeníthető el, és nem terhelhető meg. A készülék értékesítése, elzálogosítása
esetén a Bérbeadó feljelentést tesz az illetékes rendőri szervnél.
11. Jelen
Bérleti szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvben
foglaltak az irányadóak. A szerződésből származó per esetén a Pesti Központi
Kerületi Bíróság a kizárólagos illetékes.
12. Nevezett
kezes(ek) egyetemleges felelősséget vállalnak Bérlő kötelezettségeivel
kapcsolatban. Bérlő a bérleti szerződés megkötésekor balesetvédelmi
tájékoztatást kapott, balesetért Bérbeadó felelősséget nem vállal.
A szerviz-szerződés
A
Kisgépcentrum Kft. (továbbiakban:
Vállalkozás) és a Megrendelő
közötti, a szervizelésre vonatkozó egyedi, vállalkozási szerződés akkor jön
létre, amikor a Vállalkozás által elvégzendő feladatokban a felek megállapodtak
és a Vállalkozás által eszerint megadott árajánlatot a Megrendelő elfogadta.
A
Vállalkozás a szervizelést jellemzően a telephelyén végzi, ám ha a
meghibásodott gép vagy gépek szállítása válik szükségessé, úgy arról a
Megrendelő köteles gondoskodni. A Megrendelő erre irányuló igénybejelentése
esetén a Vállalkozás is vállalja a szállítást külön díjazás ellenében. Ez
esetben a meghibásodott gép(ek) szállításra való felkészítését a Megrendelő köteles
elvégezni. A szervizelést követően a gép(ek) Megrendelőnek történő
visszaszállítására a felek között előzetesen, telefonon egyeztetett időpontban
kerül sor a Vállalkozás által. A Megrendelő hibájából meghiúsult szállítás
többletköltségeit a Megrendelő viseli.
SZERVÍZDÍJAK:
·
Bevizsgálási
díj:
A szervizelésre beszállított gép hibafeltárása, illetve a
hibafeltárást követő szakértői vélemény a a bevizsgált gép
típusának/kategóriájának függvényében történő díjazása, beleértve a rezsióradíj
időarányosan megállapított összegét is. A bevizsgált gép kategorizálását a
Kisgépcentrum Kft. egyoldalúan jogosult megállapítani.
Az egyes
géptípusok/kategóriák, illetve ezek bevizsgálási díjai:
B1) 2.000
Ft. (bruttó)
B2) 5.000 Ft. (bruttó)
B3) 10.000 Ft. (bruttó)
B4) 15.000 Ft. (bruttó)
Amennyiben Megrendelő a gép javítását nem kéri, úgy a gépet
szétszerelt állapotban adjuk vissza (lásd még selejtezési díj). Megrendelő
kérésére külön díj ellenében a gépet összeszereljük.
·
Rezsióradíj: 4.000 Ft. (nettó)
·
Selejtezési
díj jegyzőkönyvvel: 2.500 Ft. (bruttó)
A selejtezési díj csak akkor kerül felszámításra, ha a
javítás költsége, vagy egyéb okok miatt a Megrendelő úgy dönt hogy nem kéri a
javítást.
·
Géptisztítási
díj:
A géptisztítási díj abban az esetben kerül megállapításra, ha
azt a Megrendelő kifejezetten kéri. Ellenkező esetben a szervizelt gépet
tisztítás nélkül (kivéve a gép helyes működéséhez szükséges elengedhetetlen
tisztítást), a gép átvételekor rögzített állapotban adjuk át. A tisztítás díja
a gépen elvégzendő tisztítás nehézségétől függően változhat, ezért ennek
összegét egyedi megállapodás alapján Megrendelővel közösen állapítjuk meg.
·
Raktározási
díj: 300
Ft./nap (nettó)
A Kisgépcentrum Kft. a szervizelt gépet a javítást vagy
selejtezést (lásd: Selejtezési díj), illetve a Megrendelő kiértesítését
követően 5 munkanapig díjmentesen tárolja. A raktározási díj akkor kerül
megállapításra, ha a Megrendelő a meghatározott ideig a szervizelt/selejtezett
gépet nem szállítja el. A szervízbe behozott gépeket a javítástól/selejtesétől
számított maximum 2 hónapig tároljuk, utána értékesítjük, illetve selejtezzük.
·
Szállítási
díj:
Nagyobb terjedelmű, vagy össztömegű gép esetében kerül
felszámításra, ha a szállítást a Megrendelő nem tudja megoldani, vagy ha a
helyszíni javítást nem kéri, vagy egyéb okokból a Vállalkozás nem képes a
helyszíni szervizelésre, és a gép el,- illetve visszaszállítását a Megrendelő
kéri. A szállítási díj a távolság, illetve az üzemagyagárak függvényében
változhat, ennek mindenkori pontos összegéről kérjük érdeklődjön kollégáinktól!
·
Jegyzőkönyv
díja:
1.000 Ft. (bruttó)
Amennyiben a gép Megrendelőnek
történő kiadásakor a munkalap eredetni példánya nem kerül bemutatásra. Ebben az
esetben Megrendelő aláírásával igazolja személyazonosságát a jegyzőkönyv
kiadását illetően, valamint hogy a megadott adatai a valóságnak megfelelnek, a korábban kiállított munkalapon szereplő személy/cég
nevében meghatalmazással jár el (melyet a jegyzőkönyvhöz csatolunk), és a fenti
munkalapszámon szereplő gépet javított/selejtezett állapotban átvette. A
jegyzőkönyv a korábban kiállított munkalapot érvényteleníti. A Megrendelő a
Kisgépcentrum Kft. kérésére köteles adatai ellenőrzése céljából személyi
okmányai bemutatására, ennek megtagadása esetén a gépet nem áll módunkban
átadni.
Online bejelentések
feldolgozása
A főoldalon található „Online hibabejentés!” elnevezésű
űrlapon elektronikusan elküldött bejelentésre a tőlünk telhető legrövidebb időn
belül válaszolunk, az űrlapon a Megrendelő által megadott telefonszámon vagy
e-mail üzenetben.
A bejelentések feldolgozása munkanapokon 7-16 óra között
történik. A bejelentések feldolgozásaként megjelölt időszakon kívül is van
lehetőség a bejelentések megtételére, de kérjük vegye figyelembe, hogy ha az a
munkaidő lejárta után történik, bejelentésének feldolgozására legelőbb csak az
azt követő munkanapon kerülhet sor.
Fizetési módok
A Vállalkozás a szervizfeladatok ellátását követően számlát
állít ki, melynek kiegyenlítésére készpénzben, bankkártyával, vagy a
Vállalkozás adatai között szereplő bankszámlaszámra történő átutalással/ befizetéssel
kerülhet sor. Felhívjuk figyelmét arra, hogy a helyszíni szervíz munkák
esetében amennyiben a kiszállási díj, a vállalkozói díj és az anyagköltség
együttes összege a bruttó 50.000,- Forintot nem haladja meg, úgy annak
kiegyenlítésére a helyszínen kizárólag készpénzben van lehetőség!
Elállás, felmondás
joga
A megrendelő a szerződéstől a szerződés teljesítésének
megkezdése előtt bármikor elállhat, ezt követően a teljesítésig a szerződést
felmondhatja. A megrendelő elállása vagy felmondása esetén köteles a
vállalkozónak a díj arányos részét megfizetni és a szerződés megszüntetésével
okozott kárt megtéríteni azzal, hogy a kártalanítás a vállalkozói díjat nem
haladhatja meg.
Hibás teljesítés
A Vállalkozás mentesül a hibás teljesítés jogkövetkezményei
alól, ha a hiba a Megrendelő által adott
a) anyag alkalmatlanságára vagy hibájára;
b) adat hiányosságára vagy hibájára; vagy
c) utasítás célszerűtlenségére vagy szakszerűtlenségére vezethető
vissza, és e körülményekre a Vállalkozás a Megrendelőt figyelmeztette.
A beépített alkatrész a kicseréléssel vagy a kijavítással
érintett részére a jótállási igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt
kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba
keletkezik.
Jótállás
A Vállalkozás kizárólag az általa beszerzett és beépített
alkatrészekre és elvégzett munkára vállal garanciális javítást, melynek
időtartama a javítás elvégzését, illetve a szervizelt gép Megrendelőnek történő
átadását követően 3 hónap.
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha
a jótállásra kötelezett Vállalkozás kötelezettségének a Megrendelő felhívására
- megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban
tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető
bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása
jogvesztéssel jár.
Panaszok intézése
A Vállalkozás a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, a
Vállalkozás adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától
számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. A Vállalkozó a
hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és
arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra a Vállalkozás elutasító
választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. A Vállalkozóval kötött szerződésből
eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között
rendezendők, melyre mind a Megrendelő, mind a Vállalkozó kötelezik magukat.
Amennyiben a békés rendezésre tett kísérletek nem vezetnek eredményre, úgy a
felek a jogviszonyból származó igényeiket bírósági úton érvényesíthetik.
Adatkezelés
Ügyfeleink a szerviz munkalap, illetve a bérleti szerződés
aláírásával elismerik, hogy az Adatkezelési tájékoztatót (GDPR) elolvasták, és
személyes adataik kezeléséhez hozzájárulnak. Az adatkezelésre vonatkozó
tájékoztató az alábbi linken, a Vállalkozás honlapján érhető el: https://kisgepcentrum.hu/contacts-2/adatvedelem
Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott
kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény) rendelkezései az irányadók. Amennyiben
a szolgáltatással kapcsolatosan további kérdése merülne fel, úgy a Vállalkozás adatai
között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni velünk a kapcsolatot!